De zandbak Abu Dhabi - Reisverslag uit Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten van Maxime Gerbrands - WaarBenJij.nu De zandbak Abu Dhabi - Reisverslag uit Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten van Maxime Gerbrands - WaarBenJij.nu

De zandbak Abu Dhabi

Blijf op de hoogte en volg Maxime

31 Oktober 2015 | Verenigde Arabische Emiraten, Abu Dhabi

Rond half acht lokale tijd stond ik op het vliegveld van abu dhabi. Wat een zandbak! De eerste vliegreis viel me alles mee, maar net toen ik me dat bedacht had (zo rond half zeven) moest er zo nodig iemand kotsen. En niet een klein beetje. Ze liep langs me (GADVER) en ze rook naar kaas doritos (GADVER x2). Het positieve was dat ik ongeveer 1,5 heb liggen knikkebollen en 2 films heb gekeken. Kinderfilms wel te verstaan, want ik mocht zelf als tolk spelen. Heerlijk wegkijken zonder moeite te doen.

Nog iets wat ik niet kende. Wat een service! Onbeperkt drinken, avond eten (had daarvoor nog wel heerlijk gedineerd bij de burger king met m'n scheet) en muffins. En niemand sloeg iets af. Dus heb ik overal maar een hapje van genomen en m'n servetjes er heel kunstig over heen gelegd. Fail!

Ook dacht ik dat ik het alleen vliegen eng zou vinden. De vliegreis was slaapverwekkend (niet als dat ik ervan kon slapen, maar saai). Het vliegveld was zó leuk. Allemaal gekke mensen, dat ik gewoon hardop moest lachen. In een glimp mag ik opvangen dat een politie zich vol staat te spuiten met parfum. Letterlijk volspuiten, want de damp komt van z'n kale kopje af.

Nu vraag ik me wel af wat ze van deze make-up loze, staart midden op het hoofd, brildragende meid met een roze/zwart nekkussen vinden... Dat laat ik liever open.

Over drie kwartier vertrekt mijn vliegtuig naar Bangkok. Ik ben KEI benieuwd!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Arabische Emiraten, Abu Dhabi

Thailand

November 2015

Recente Reisverslagen:

25 November 2015

Doeikoei

20 November 2015

One week left

18 November 2015

Zon, zee, strand en alles wat daarop lijkt!

17 November 2015

In the jungle, the mighty jungle

15 November 2015

Hutje op palen
Maxime

Actief sinds 30 Okt. 2015
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 5055

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2015 - 27 November 2015

Thailand

Landen bezocht: