Doeikoei - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Maxime Gerbrands - WaarBenJij.nu Doeikoei - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Maxime Gerbrands - WaarBenJij.nu

Doeikoei

Blijf op de hoogte en volg Maxime

25 November 2015 | Thailand, Bangkok

Het allerlaatste reisverslag alweer. Na 28 dagen, 16 verschillende slaapplekken en 6 massages verder (de tempels tel ik voor het gemak maar niet) zijn we terug in Bangkok! Afgelopen dagen zijn we op Koh Tao en Koh Phangan geweest.

Koh Tao was heerlijk. Ons hotel had een mini-strandje waar nog drie ander hotels aanlagen. Hierdoor was het heel rustig. We hebben twee dagen in de zon liggen bakken en rondjes gezwommen in het zwembad. Niets meer dan dat.

Uiteindelijk blij dat we dat gedaan hebben! In Koh Phangan was het weer namelijk niet zo best. Onweer, regen en veel bewolking. Ondanks dat was het een mooi resort en hebben we vooral niets gedaan.

Morgennacht om 2.15 uur (Thaise tijd) vlieg ik weer naar Nederland. Het was echt heerlijk en ik ben heel blij dat ik dit samen met Britts gedaan heb. Toch heb ik nu ook wel weer zin om naar huis te gaan. Ik heb zelfs zin om weer te gaan werken (ik weet niet of dit positief of negatief is). Maar met het feit dat ik er minimaal 30 graden op achteruit ga, ben ik nog niet helemaal blij.

XXX

• 25 November 2015 - 20:23

Oma Ciska :

Blij dat jullie weer gezond thuis komen en dat jullie het samen zo leuk hebben gehad dat kom niet meer terug fijne herinneringen mooie tijd Gr oma