Doeikoei - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Maxime Gerbrands - WaarBenJij.nu Doeikoei - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Maxime Gerbrands - WaarBenJij.nu

Doeikoei

Blijf op de hoogte en volg Maxime

25 November 2015 | Thailand, Bangkok

Het allerlaatste reisverslag alweer. Na 28 dagen, 16 verschillende slaapplekken en 6 massages verder (de tempels tel ik voor het gemak maar niet) zijn we terug in Bangkok! Afgelopen dagen zijn we op Koh Tao en Koh Phangan geweest.

Koh Tao was heerlijk. Ons hotel had een mini-strandje waar nog drie ander hotels aanlagen. Hierdoor was het heel rustig. We hebben twee dagen in de zon liggen bakken en rondjes gezwommen in het zwembad. Niets meer dan dat.

Uiteindelijk blij dat we dat gedaan hebben! In Koh Phangan was het weer namelijk niet zo best. Onweer, regen en veel bewolking. Ondanks dat was het een mooi resort en hebben we vooral niets gedaan.

Morgennacht om 2.15 uur (Thaise tijd) vlieg ik weer naar Nederland. Het was echt heerlijk en ik ben heel blij dat ik dit samen met Britts gedaan heb. Toch heb ik nu ook wel weer zin om naar huis te gaan. Ik heb zelfs zin om weer te gaan werken (ik weet niet of dit positief of negatief is). Maar met het feit dat ik er minimaal 30 graden op achteruit ga, ben ik nog niet helemaal blij.

XXX

  • 25 November 2015 - 20:23

    Oma Ciska :

    Blij dat jullie weer gezond thuis komen en dat jullie het samen zo leuk hebben gehad dat kom niet meer terug fijne herinneringen mooie tijd Gr oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Thailand

November 2015

Recente Reisverslagen:

25 November 2015

Doeikoei

20 November 2015

One week left

18 November 2015

Zon, zee, strand en alles wat daarop lijkt!

17 November 2015

In the jungle, the mighty jungle

15 November 2015

Hutje op palen
Maxime

Actief sinds 30 Okt. 2015
Verslag gelezen: 1093
Totaal aantal bezoekers 5046

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2015 - 27 November 2015

Thailand

Landen bezocht: