Thaise taximannen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Maxime Gerbrands - WaarBenJij.nu Thaise taximannen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Maxime Gerbrands - WaarBenJij.nu

Thaise taximannen

Blijf op de hoogte en volg Maxime

31 Oktober 2015 | Thailand, Bangkok

Gisterochtend wilde ik alvast online inchecken. Ik had echt een *** stoel, dus boekte ik hem om. Aangekomen op het vliegveld in Abu Dhabi bleek de stoel die ik had geboekt niet te bestaan (heel knap, maar de rij gaat hier van 14 opeens naar 20). En nee, het kwam niet door mijn blonde haren. Ze krabbelde iets geks op mijn ticket (beetje het handschrift van mijn moeder, dan weet je dat het ernstig is) en jawel, ik kreeg een stoeltje op rij 29 met keeeei veel beenruimte + geen buurman/-vrouw. LOVE MY LIFE!

Aangekomen in Thailand voelde ik me al een loser. Honderd keer gevraagd of de taximeter wel aanstond en of het wel klopte. Misschien kwam dit door de gekke taxi verhalen, maar waar het uiteindelijke bedrag vandaan is gekomen weet ik nog niet. Nu omgerekend moet ik me schamen. Het ging echt om niets hahahaha. Maar die taxi's met kleine ventjes die werkelijk waar nog geen woord Engels kunnen. Ik had me netjes voorbereid door het adres van het hotel in het Thais mee te nemen. Nu hebben ze hier geen tomtom, maar hij kon het niet lezen door het lettertype *zucht*.

Nu lig ik fris gedoucht in bed. Morgen een mega fietstocht van Co van Kessel! Slaap lekker

XXX