Losers en niet losers - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Maxime Gerbrands - WaarBenJij.nu Losers en niet losers - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Maxime Gerbrands - WaarBenJij.nu

Losers en niet losers

Blijf op de hoogte en volg Maxime

01 November 2015 | Thailand, Bangkok

Vanochtend zou de wekker om 6.45 uur gaan, maar om 6.00 uur lag ik al met mijn oogjes wijd open. Na een te snelle taxirit waren we (een uur te vroeg) aangekomen bij Co van Kessel fietstours. Toen we aan het wachten waren zag ik opeens onze taxichauffeur binnen komen. Hij had het met iemand anders luid en duidelijk over ons. Ik irriteerde me te pletter, maar dit deed bleek niet heel toepasselijk te zijn. Deze niet loser had de go pro van mijn loser Britt terug gevonden. EN JA HIJ BRACHT HEM TERUG. Wat een held!

De fietstour van ruim 9 uur was echt ontzettend gaaf! We hebben door Bangkok gefietst en zijn vervolgens met de trein naar een buitenwijk gegaan. Daar onze fietsen uitgeladen kwamen we echt op de ergste fietspaden EVER. Een dun, héél slecht geasfalteerd, weggetje over een te ranzige sloot. Het grappige is dat ze geprobeerd hebben het opnieuw op te vullen, maar dit maakte het echt veel erger. Dit was niet 1 kilometer, zeker 10. Ik ben nu zeker 18277383 hartverzakkingen verder. Afgelopen nacht had het geregend en het afvoersysteem hier is niet zo denderend. Dit betekende ook dat we regelmatig over wegen moesten die helemaal overstroomt waren. Op de terugweg hebben we nog een stukje met een longtail boot en de skytrain gereisd.

Deze dag waren, buiten Britt om, de grootste losers nog wel van die gekke minibulten in de weg. Wij liggen nu met blauwe billen op bed!

XXX

• 01 November 2015 - 14:37

Marc:

Maxime er gaat daar een wereld voor je open. Veel plezier en geniet ervan.