Ladyboys en ziplinen in de jungle - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Maxime Gerbrands - WaarBenJij.nu Ladyboys en ziplinen in de jungle - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Maxime Gerbrands - WaarBenJij.nu

Ladyboys en ziplinen in de jungle

Blijf op de hoogte en volg Maxime

05 November 2015 | Thailand, Chiang Mai

We hebben echt heerlijk aan het water gegeten gisteravond. Daarna zijn we doorgelopen naar de night market. Bij het eerste kraampje waren we al verkocht! Er stond een schattig meisje bij en ja, toen betaalden we teveel. Maar die lampjes waren écht heel leuk! We konden het niet laten om alvast wat leuke grappige souveniertjes te kopen. Vooral die voor Yas en Myrt zijn hilarisch (Malou wilde ik dit niet aandoen). Kan niet wachten hahaha.

Toen we een paar mannelijke vrouwen in pakjes zagen lopen waren we een heul klein beetje voorzichtig. Op aanraden van Tips voor Thailand en m'n oma (jaja, deze coole lady is hier vroeger een miljoen keer geweest) wilden we naar een cabaret show. Er was nog niemand en Britt vroeg één van de dames (of heren, net zoals je het wilt zien) of de show ook wel iets voor ons was. En of het iets voor ons was! De hele toko zat uiteindelijk vol; mannen en vrouwen, jong en oud. Bij de entreeprijs zaten twee drankjes. Toen de dame het kwam brengen mocht Britt fijn het fooitje in haar jurk stoppen hahahaha. Ik heb echt helemaal dubbel gelegen. Vooral de mannen in de zaal hadden het te verduren. Al kan ik met niet helemaal voorstellen dat een man (niet één, maar zelfs meerdere) in de zaal met deze dames wilden zoenen.. En dit is zacht uitgedrukt.

Op onze wandeling terug naar het hotel was het een ware hindernis. O-VER-AL kakkerlakken. Gadver! Afkloppen dat ik deze dingen nooit in m'n bedje zal vinden.

De volgende morgen ging onze wekker om 7.45. We zouden tussen 8.30 en 9.00 opgehaald worden, dachten we. Om 8.10 werd er op de deur geklopt. Aiiii, shame on us. Het verschil tussen 8.00 en 8.30 zouden we toch wel moeten kunnen zien. Het scheelt dat we de avond ervoor croissantjes hadden gehaald en gedoucht hadden, dus binnen 4 minuten stonden we beneden.

Tijdens het ritje bedacht ik me hoe ranzig het eigenlijk hier is. En dan bedoel ik de zooi en de uitlaatgassen. Er zijn hier zóveel auto's en scooters. Ik gok dat ze bij lange na niet allemaal z'n filtertje hebben en begin steeds beter te begrijpen waarom mensen zichzelf hier voor aap zetten met z'n maskertje op.

Ziplinen was zooooo gaaf! Met een busje werden we de bergen in gebracht. We kregen een bamboestok mee en dachten dat dit was om eventuele enge beesten mee te slaan als ze te dichtbij kwamen. Eigenlijk was bedoelt als rem, zodat je jezelf niet tegen een boom aan splasht. De eerste drie keer vond ik best een beetje spannend, maar uiteindelijk was het echt zo leuk! Je vloog letterlijk door de jungle heen. In het parcours zaten ook drie vrije vallen. Hallo hartverzakkingen! De laatste was een val van 40 meter boven een waterval. Maar echt, dit was zooooo leuk! Daarna waren we zo moe dat we beide in het hotel als een blok in slaap vielen (dat kan ook nog komen door de te snelle aankleedsessie van vanochtend).

XXX

• 06 November 2015 - 01:48

Oma Ciska :

Ik geniet van het reis verslag jullie hebben het erg leuk maar wel goed opletten en niet in de verkeerde tenten komen en laat je niet bedonderen met geld kus oma